Szerviz
Meghibásodott termékek szervizelésének menete
Amennyiben vásárolt terméke meghibásodott, kérnénk írjon egy e-mailt a rendelése számával és a hiba pontos leírásával a szerviz@gabit.hu e-mail címre.
Küldje vissza a hibás terméket lehetőleg eredeti dobozával, tartozékaival együtt a szervizpontunkra, melynek címe: 2766 Tápiószele Őrhegy út 5.
Az átvevő (címzett) nevéhez kérjük az Sz and P Hungary Consulting KFT-t adja meg, ellenkező esetben NEM tudjuk átvenni a csomagot, az visszaküldésre kerül a feladó címére!
A javítás menetéről e-mailben, vagy telefonon tájékoztatjuk vevőinket, a bevizsgálást követően.
Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy az ÁSZF szerint:
"A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti a 2766 Tápiószele Őrhegy út 5. címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!
A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)"
Köszönjük!