Ez a weboldal sütiket használ!

A weboldalon megtekintheted a sütik használatának részletes leírását. Sütiket használunk a tartalom és a közösségi funkciók biztosításához, a weboldalunk forgalmi elemzéséhez és reklámozás céljából. Ezen kívül média-, hirdető- és elemző partnereinkkel megosztjuk a weboldal használatodra vonatkozó adatokat, akik kombinálhatják más olyan adatokkal, amelyeket más, általuk használt szolgáltatásokkal együtt adtál meg. A most megadott beállítások a későbbiekben bármikor módosíthatók a bal alsó sarokban elhelyezett fogaskerék ikonra kattintva!

 
 
Termékek Menü
Ön itt jár: > >

Szerviz

Meghibásodott termékek szervizelésének menete

Amennyiben vásárolt terméke meghibásodott, kérnénk írjon egy e-mailt a rendelése számával és a hiba pontos leírásával a szerviz@gabit.hu e-mail címre.

Küldje vissza a hibás terméket lehetőleg eredeti dobozával, tartozékaival együtt a szervizpontunkra, melynek címe: 2766 Tápiószele Őrhegy út 5.

Az átvevő (címzett) nevéhez kérjük az Sz and P Hungary Consulting KFT-t adja meg, ellenkező esetben NEM tudjuk átvenni a csomagot, az visszaküldésre kerül a feladó címére!

A javítás menetéről e-mailben, vagy telefonon tájékoztatjuk vevőinket, a bevizsgálást követően.

Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy az ÁSZF szerint:

"A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott készüléket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára is visszaküldheti a 2766 Tápiószele Őrhegy út 5. címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)"

Köszönjük!